2010. június 2., szerda

washingtoni tervek

Lehet hogy még korai de elkezdtem nézelődni, hogy mit lehet megnézni NY-ban, Philadelphiában és Washigtonban.

Már le is foglaltam 2 Washingtoni túrát.


  1.  A Pentagonba megyek előszőr, ott lehet körülnézni. Augusztus 27 14.00 órára megyek.


2.  Másik túra a Kongresszusba megy, oda pedig 26án megyek 12 órára. 



        3. Amerikai bankjegynyomda (Bureau of Engraving & Printing) oda nem lehet online jegyet foglalni, így   reggel 8ra kell oda menni. Szerintem oda is 27én fogok menni.


Még be szeretnék menni a Fehér Házba is, de ahhoz nem lehet online foglalni, majd írnom kell a Washingtoni magyar nagykövetségnek, mivel ők intézik ezt.

Még meg szeretném nézi Washingtonban:

  •  Federal Bureau of Investigation  (FBI) épületét  - ingyenes

  • Library of Congress (Nemzeti könyvtár)  - ingyenes

  • National Shrine of the Immaculate Conception  - ingyenes

  • Supreme Court Of The United States (legfelsőbb bíróság épülete)  - ingyenes

3 megjegyzés:

  1. Nem korai. :) Már én is elkezdtem.
    Habár nekem mániám a tervezgetés, szval lehet, h egy normális ember véleménye is kéne! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó tervek, én is szívesen megnézném a legtöbbet:)

    VálaszTörlés
  3. :) Hát lehetséges, h más azt mondaná h korai.
    De szerintem sokkal jobb előre megtervezni, mint ausuztus 16án pánikolni h úr isten hová menjek és mikor ...

    Remélem sikerül ezt mindent megnézni, vagy ha nem is mindet akkor ami bele fér az időmbe :)

    Most találtam egy oldalt ahol NY-i ingyenes múzeumok, állatkezrtek vannak felsorolva, napra lebontva, majd a következő postban benne lesz :)

    VálaszTörlés