2010. június 7., hétfő

még 9 nap :D pakolás elkezdődött

Már pár napja összeakoltam a cuccaim nagy részét, tegnap még raktam hozzá így ~ 90% meg is van.
Ma meg bepakoltam a túrazsákomba (75 L-es és 30*74*20,5 cm nagy) mindent és 9 kg volt, de ebben benne van a táska 1,5 kg-ja is. Szóval nagyon kevés cuccom van. Meg is vagyok teljesen lepődve, mivel sokan azt írják h 23kg nál több cuccuk van. Most akkor vagy én viszek kevés cuccit vagy ők sokat.

Ezeket viszem:


  • 7 munkás póló (ebből 3et utcán is feltudok venni)
  • 1 normál poló (+ az a 3)
  • 1 fürdőruha
  • 9 fehéremű
  • 3 melltartó
  • 9 zokni
  • 2 törölköző
  • 2 melegítő pulcsi
  • 1 baseball sapka
  • 1 halász sapka
  • 2 rövidnagrág
  • 3 halásznadrág
  • 3 farmer nadrág
  • 1 széldzseki
  • 1 pár crocs
  • 2 munkás cipő
  • 1 szabadidő cipő
  • 1 hálózsák
  • 2 300ml es tusfürdő
  • 2 ajakír
  • 1 csomag frissitő kendő

Kihagytam valamit? Vagy van olyan amit nem kellene vinnem?



Soknak tűnik de nem az.

Holnap megyek megvenni a kozmetikai dolgokat. A súlyba tuti bele fogok férni, már csak a táskám méretétől függ a többi dolog bepakolása.

2 megjegyzés:

  1. Sztem normál pólókat még pakolhatsz párat. Feltéve ha nem kint akarsz vásárolni.

    VálaszTörlés
  2. oksa :) most néztem meg a tábori szerződésem és kapunk 6 db munkás pólót is, így lehet h azokból csak 1-2őt viszek ki, a többi meg lesz normál póló.

    VálaszTörlés