2010. június 15., kedd

utolsó bejegyzés itthonról :)

Kijelenthetem összepakoltam :)
Hátizsákba bele fért minden, összesen 13,5 kg lett. Pedig 23 kg cuccot vihetnék fel a repülőre. Nem tudon hogy én raktam keveset vagy mások sokat. De szerintem mindent elraktam. Ha meg még sem akkor majd kint veszek :)






+ lesz egy kis hátizsákom (normál méretű) amit a gépre viszek fel.



Most éppen szorgosan töltöm az elemeket, pspt-t, mp3 lejátszót és a telefont.
Ma meg kaptam a Gabitól a telefonját, így azt már szerencsére nem kell kint vennem. Majd csak fel kell töltenem az egyenlegét (at&t). Meg kaptam tőle egy NY térképet, és konektor átalakítókat :) Köszönöm szépen!!!

Kiszámoltam hogy mennyi időt is leszek kb ébren.

  Dunaújváros (22.37)  - Ferihegy  (1.00):  2,5 óra
  Várakozás a repcsin indulásáig: 6 óra
  Budapest (7.00)  - München (8.15): 1 óra 35 perc
  Várakozás Münchenben:  1 óra 5 perc
  München (9.20) - New York (12.30) : 9 óra 15 perc
                    
                összesen: 19 óra 45 perc


Mikorra NYba érek ott 12.35 lesz. És ha nem akarom h megviseljen az időeltolódás akkor este kell lefeküdnöm olyan 9 körül.


Szóval 19 : 45 +  8:30  =  28 óra 15 perc

Nagyon jó lesz :D De minden eggyes ébren töltött perc kint meg fogja érni :)


És ez az utolsó posztom itthonról. Nem tudom milyen sűrűn fogok kint írni, mivel nem vihetek ki laptopot :S  De ha oda tudok ülni a tábori gépekhez akkor majd megpróbálok írni . De ha meg nem akkor megpróbálom papírra írni, és majd itthon bescannelem őket :)

6 megjegyzés:

  1. Mi volt az a másik papír ami hozzá volt csatolva az útleveledhez? Nekem a DS van meg vmi I-797C.

    VálaszTörlés
  2. konkrétan 2 papír volt hozzá csatolva, de ebből az egyik 2 oldalas.
    az első 2 papír neve: Certificate of eligibity for excange visitor (J-1) status

    második papír neve pedig: Student and exchange visitor program: SEVIS I-9001 fee

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Marcsi!! :)

    VálaszTörlés