2010. június 29., kedd

Kepeket csak a facebookra rakokfel, indafoto meghulyult, nem enged belepni :@

http://www.facebook.com/rakoczigabi


Hetfon mar jott reggelre a Messi is takaritani velunk. Egyre jobban kijovunk egymassal.
De a lengyel csajokat elegge kiosztotta. Foleg a Magdat, nem akart vmit megcsinalni, erre megszolalt a Messi hogy:  kiralylany dolgozni is kellene am :D
Hat en csak lestem, mivel nem lattam meg kiborulni ennyire. De aztan ebednal jott a kovetkezo adag :D Az egyik konyhas kis sracot osztotta ki (vmi rokona asszem), nem tudom miert de 5 percig tuti osztotta. VMi olyan volt h beszolt a lanyanak ( o szinten a konyhan dolgozik), es a kislany meg ment panaszkodni. Jah amugy itt az egesz konyhas brigad (kiveve a magyar es szlovak fiukat) mind rokon, het igy konnyu nyari munkat talalni :)
Ez a nap hosszura sikeredett, mivel delutan 1kor kozoltek hogy az egyik hazban bogarakat talaltak, igy ki8 kell mosni az egesz haz coccat. Haz delutan 2tol este 8ig mostunk :S De megdicsert a Messi, igy valamellyest jo volt.
Vacsizni sem jutottam el, mivel akkor nem lett volna aki pakolja a ruhakat a mosogepbol a szaritoba. De megkertem a Gabit, hogy hozzon nekem valamilyen kajat.
Idokozben a Messi is megerkezett, es kerdezte hogy en miart nem mentem kajalni. Mondta hogy nyugodtan menjek majd o akkor figyeli a mosast. De mondtam neki, hogy mar majd hoznak a csajok nekem kajat, igy maradtam.
Olyan fel 6 utan meg is jott a kajam, vmilyen husos porkolt volt gombaval es rizzsel , plussz kaptam rengeteg salatat, es csokolades sutit is :)
Este mondtak, hogy masnap mosas lesz, de csak nekunk :D De jo is a mosodan dolgozni :P De azert szolhattunk a fiuknak is, igy vegre nekik is lett tiszta ruhajuk mivel mar 17-e ota nem volt mosasuk.
Munka utan setaltunk vissza a hazunkhoz, es jott az egyik maintenance-es csavo, es megkerdezte hogy elvihet e minket . Hat persze hogy elvitt, orultem annak hogy vegre ulok :) Jah es fel ajanlotta hogy ha akarunk akkor vasarnap le visz minket a Lake George-hoz este :)  Jo lenne menni vele, mivel akkor legalabb nem kell a buszert fizetni.
Este szokas szerint biliardozas volt. De mivel mindenki farad volt, igy nem sokaig jatszottunk. Asszem 3-4et kb. Aztan a Gabi kitalata, hogy mivel nekem nincsen pasim, igy azzal kell osszejonnom aki legkozelebb eljon mellettunk.
Bejott egy srac, de o szerencsere nem jott tovabb, megalltt a kola automatanal :D Aztan hirtelen mogottem volt az Aleks (vele aludtam egy szobaban meg elso nap New Yorkban ) es megkerdezte  hogy lenne e kedvem vele jataszani :D // Kicsit fura gyerek, mindig ugy nez ki mint ha be lenne szivva, de azert jo fej //  Hat mert is nem :P  Hat micsoda veletlenek  vannak, kerem  szepen :) Beszelgettunk is valamennyit, lehetett volna tobb is, de kezdtnek  jo volt. Szerencsere nem vert szarra :D Mikor o beutotte a feketet, nekem mar csak 1 szines volt az asztalon, szoval nem szenvedtem csufos vereseget :) Bar ha az lett volna, akkor is csak a jatek volt a lenyeg.
Aztan megkoszonte a jatekot,  es nyujtotta a kezet, en naivan azt hittem pacsizni akar, erre atolelt, de meglepetesembol adodoan majdnem lefejeltem :D  Az lett volna am meg a nagyszmam, akkor tuti megjegyzett volna maganak :D
Aztan mivel a Gabi hajthatatlan volt, igy lett vele kozos kepem is :) En tuti nem mertem volna megkerdezni, szoval tessek facebookon a kepet csekkolni, ha erdekel hoggyan is nez ki az Aleks :)

Ma minket osztottak be a mosasra. Nagyon is orultem neki, mivel nem kellett sznevedni a takaritassal. Olyan delig elmosogattuk a ruhakat, es utanna takaritottunk kicsit.Es olyan 3ra mar vegeztunk is :D 
Jah de elotte meg ki kellett takaritanom a fiuk kabinjait. Hat mikor a kis sracok meglattak h bent vagyok naluk, reakcio:
Its a Girl, its a girl :D  Mintha meg nem lattak volna lanyt :D
Jah es most mar tudom hol lakik az Aleks is, :D Naluk is voltam takaritani, gondoltam megkerdem h akar e jatszani este, de 3 gyerek ugralt rajta, igy nem kerdeztem meg.
Utolso 2 hazban idoposebb sracok voltak (max 17 evesek lehettek), es csak leste  hogy bementem. Kb 6an koszontak ram egyszerre :D
Delelott meg szorakoztunk a mosodas kocsikkal, beleakartam ulni, de megcsuszott a kezem igy beleborultam. Szepen lehorzsoltam a kezem, es a vallam is faj. A kepek jok lettek, de nem rakom fel oke, mivel a Messi tuti nem dijazna, hogy azokban szorkaozunk :D

Vacsira lasagnet ettunk, es csokis suti volt megint. Most kivetelesen koszont a Zach is, ez nagyszam tole. Nem mindig koszon vissza. Sracok tokre orultek, hogy ki lettek mosva a cuccaik :)
Este meg lehet hogy biliardozunk, es aztan alvas, mivel holnap megint 6kor keles :S
Csutortokon meg csak 2en leszunk, mivel a lengyel csajoknak szabadnapjuk van :S

2 megjegyzés:

  1. Jo kis beszamolo :) Bejeloltelek a facebookon.

    Jo, hogy a Messi azert elpatyolgat benneteket, eleg partatlannak tunik igy a leirasbol:)

    Hmmm, meg a vegen love story lesz:)) Az jo, azt szeretem :))

    VálaszTörlés
  2. koszonom szepen :) orulok neki h tetszik a leiras :)

    aham elegge partatlan, meg nagyon normalis is. szerintem mas fonok ezek utan mar regen kirugtak volna az embereket. legalabb is ismerek olyat akit ez miatt elkuldtek.

    hat jo lenne ha az lenne :) de majd kiderul. meg az a jo hogy o csak manchesterben lakik, es az csak 3 ora repcsivel.

    VálaszTörlés