2010. június 18., péntek

jelentem megerkeztem!!!!!!!!!!!!!!

Hello Mindenki!!!

(((kepeket nem tudok felrakni bocsi!!!!!!! jah es bocsi az ekezetek nmelkuliseg es a hibak miarr!!!))))))))))0

Jelentem ideertem epsegben. Kiszamoltam 42 orat voltam uton, de 3at sikerult aludnom igz caak 39 orat voltam ebreb. micsida jo :D
A repulo ut turheto volt. Annyi kajat kaptam h eleg lett volna 3 hetre :D pia ingyen volt, kajabol es sutibol is annyi ettel amennyit akartal. Kaptem egy parnat , lepedot es fulhallgatot is ;P
Ablak mellett ultem, de nem nagyon erdekelt a taj, mar sokat lattam a felhoket.
10500 m magason repultunk es - 54 fok volt ott.
Az atszallast sikerult megoldani, es eleg volt ra az 1 ora.
New Yorkban a repter hatalmas!!!  Ultem airtrain-en, ez olyen h a varos felett mentunk. Nagyon nagyon joooo volt.
Elmentunk a hostelba es nem is vbolt olyen veszes. Nekem kellett beszelni, mivel a tobbiek feltek megszolalni. 1` agyas szobaba mentunk a Gabival 2en, de jo volt. Aranyosak voltak a tobbeik, cvoltak ausztralok, szlovakok, lengyelek, es persze amcsik.
Becsekkolas utan elmentunk a central parkba. Olyan mint a filmekben, nagy tavak, futok es persze a fu.
NMivel mar ehesek voltunk gondoltuk elmegzunk keresni egy mekit, mivel tuti van minden sarkon (mivel ez amerika, es ez a sztereotipia). Nah a Central park melletti utc'n megindultunk lefele (106tol indultunk) es egyszeruen nem talaltunk mekit. megkerdeztunk 2 oltonyos not is, mondtak h ide valoak de nem tudjak :S  Aztan etmentunk a Colombus avere es mentunk tov'bb lefele. Egeszen a 70. utcaig mentunk mig vegre volt egy  db meki!!!  Hihetetlen ugye??? 
Ezutan megindultunk vissza a hostelbe. Elmentunk furdeni es 1`orakkor mar fekudtem is le aludni (emeletes agyon felul aludam). Jah voltak 2 angol srac , tipikusan angolok, de nagyon rendesek. (Mint utolag kederul ok is a mi taborunkba jottek :D  Buszon csak lestek h mi is ott vagyunk. ) ELneveztuk oket alfa himeknek :D  De  csupan jo indulatbol :P
18an reggel felkellett menni a Kolumbia egyetemhez. Hat az vmi hatalmas , akkora epuletet nem lattam meg. du 1kor felszedett fel is szedett minket a busz, ropke 3,5 ora altt a taborba is ertunk. Mindenki tok rendes es vidam. Korbe vezettek minket , nagyon nagy a tabor. A vacsi nagyon hasonlit az angol kajara, salatak, muzli, csurke hus tesztaval. Holnap meg nem kell dolgozni, jajj de jo :P  Majd csak este 5re, addig lazsalas.
4 emberrel vagyok egy hazban, mindegik amerikai.
Holnap meg nem tum h mit fogok csinalni, reggel 8kor van reggeli, 12.3`kor ebed este 6kor meg vacsora.
Most igy roviden  ennyit. :)

Pussza mindenkinek!!!!

3 megjegyzés:

  1. Örülök, h épségben megérkeztél! Jó nyarat! :)

    VálaszTörlés
  2. De jo :) Orulok, hogy minden rendben:) Jo, hogy tudtal irni, remelm lesz lehetoseged elmenybeszamolokat irni kesobb:)
    Vigyazz magadra:)

    VálaszTörlés
  3. koszonom szepen!!
    amilyen surun tudok irni fogok, lehet h sokszor ertelmetlen lesz, de ennyi mindent nahyon nehez leirni.
    pussz!!

    VálaszTörlés