2010. június 3., csütörtök

ajándékok

Ma megjött  a könyv amit a teszveszen vettem (vagyis anya vette, ezzel is támogatva :) )
A könyv címe:  Szívünk Hungarikumai
Nem volt drága 1200 Ft volt, és 4000 lett volna ha boltban veszem meg.



Jövőhéten lesz egy vásár itt a városban akkor veszek egy Rubik kockát is :)
Igaz az nem eredeti lesz, de a miénket nem szeretném elvinni, mivel nem lenne jó azt elhagyni.

(tesóm alkotott)

Meg letöltöttem egy filmet Magyarországról  60 perces, és angolul is elmondja az idegenvezető csaj a dolgokat :)

Magyarország
© 2002 Színes magyar turistafilm, játékidő: kb. 60 perc


Magyarország ezeréves múltat ôrzô kis ország Európa szívében. A kontinens egyik legszebb fôvárosa, Budapest mellett a turisták többsége a pusztára, a lovas múlt emlékeire kíváncsi. Pedig mennyi minden mást nyújt még Magyarország. A Balaton strandjait, Hévíz melegvizű tavát, a Miskolctapolcai barlangfürdôt. A Dunakanyart Szentendre, Visegrád és Esztergom számtalan műemlékével, kastélyokat, mint Keszthely, Gödöllô és Fertôd, várakat, mint Eger, Sárospatak és Sümeg. Borvidékeket és pincesorokat Tokajban, Villányban vagy Badacsonyban. Gyönyörű városokat, mint Pécs, Sopron, Kôszeg és Eger. Szelíd dombságokat, templomokat és kilátókat, erdôket és barlangokat, múzeumokat és nagy folyókat, kitűnô konyhát és csábító programokat...

9 megjegyzés:

  1. Gabi, nagyon jonak tunik a konyv es jo aron vetted :))
    Rubik kockat, persze ha akarsz, vihetsz, de infokent mondom, itt 1 dollarert aruljak minden boltban, nem kuriozum. Persze ettol meg jo dolog, logikai jatek, de nem egyedi dolog.

    VálaszTörlés
  2. Kiveve ha magadnak viszed jatszani:) Ki tudod rakni?

    VálaszTörlés
  3. Igen a könyv tényleg nagyon jó áron volt. :)

    Ha kint is lehet venni akkor viszont nem veszek itthon. Mivel kirakni úgy sem tudom, csak mutatóba szerettem volna vinni.

    VálaszTörlés
  4. wow, kevesebb, mint ket het van hatra :)
    Megkerdezhetem, ha nem titok, hogy melyik taborba mesz, lehet, hogy mar leirtad, de nem talalom...

    VálaszTörlés
  5. igen, már csak 12 nap és megyek :D már nagyon várom. de még 4 vizsgám hátra van :S

    A Camp Echo Lake-be megyek, NY államban van.
    Itt a címe, hogy ha akarod meg tudod nézni google maps-on: 188 Hudson St, Warrensburg, NY 12885, USA

    VálaszTörlés
  6. Jól néz ki a könyv. A dvd amit letöltöttél, pedig ugyanaz amit Tesco-ban vettem. :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszik a könyv.
    DVD-t én is a tescoban akartam venni, de nálunk nem volt. Csak horvátországos, ciprusos, és még pár eu-s. Így letöltöttem, kíváncsi leszek h mit fognak szólni az ajándékokhoz.

    VálaszTörlés
  8. Lake George-nal mar voltam egyszer telen 1 hetet :) Sogoromnak van ott nyaraloja. Gyonyoru. Biztos nagyon jo lesz :) Kezeslabast a vizsgakhoz:))

    VálaszTörlés
  9. Majd akkor megpróbálok elmenni oda is :) Biztos nagyon szép a táj :)

    VálaszTörlés