2010. június 20., vasárnap

Szombaton reggel mar megint felebredtem reggel 6kor. Egyszeruen nem tudok tovabb aludni. A reggeli a szokasos amerikai kaja volt. Sultkrumpli, tojas rantotta, muzli es gyumolcs salata.
Kaja utan oda jott a fonokunk es elmondott par dolgot. Legfokeppen azt h 10 orat fogunk dolgozni 1 nap, golfkocsival fogunk jarkalni, jah es hogy majd csak hetfon fogunk reggel 6.45kor kezdeni.

Mivel nem volt delelott programunk ezert gondoltuk h bemegyunk a varosba . De meg elotte oda adtuk a Tony-nak az ajandekokat. H't meglepo volt a reakcioja:
Mi a franc otutt a magyar emberekbe???  Mivel nam szoktak ajandekot kapni a staff tagoktol, de negyon orul neki.
Besetaltunk a varosba, szerencsere nincsen messze, kb 10 perc gyalog. Igazi tipikus amcsi kisvaros. Olyan mint a szuletett felesegkeben;
A varosban csak 3 bagelt vettem, mivel mar nagyon ehes voltam.
Ebedre piritos volt sajttal, meg a szokasos salatak, es muffinok.
Ebed utan pedig lefekudtem aludni, mivel mar nagyon almos voltam.
Este 6ra metunk vacsorazni, beef steak volt  krumplival es salataval.
Kaja utan beosztottak minket csoportokba, en a sotet zoldekhez kerultem Will csoportjaba. A srac kanadai es jegkorongos, ha jol ertettem akkor valogatott jatekos.
Kimentunk a foves reszre es kolunboro feladatokat csinaltunk.,
Eloszor is kellett 2 kor, es villam randi volt 4 kerdessel.
3 sraccal kerultem ossze, az 1. egz nagy fekete ember volt. Tele tetovalassal , kosarat fog oktatni. 2. srac egy angol gyerek focit fog oktatni, Greknak hivjak es nagyon szep vilagos kek szeme van.
3. srac pedig a Matt volt, o a gyekerekre fog vigyarni a bunkokban (fahaz), o meg kanadai volt.
Volt meg par faladat, de mindegyik arra ment ki h minel tobbet beszelgessunk es ismerkedjunk a masikkal.
Volt olyan h 2en egymasnak hattal leutlek es fel kellett allni. Itt is sracokkal kerultem egybe , mivel a csajok tobbsege max 165 magas. Aztan eloszoer 2-4-6-8-10  a vegen mivel mi voltunk a legugyesebbek  a vegen mar 5 ember allt mellettunk es probaltunk fel allni. De sikerult :)
Este semmit nem csinlatam, mar 11kor aludtam is.
Ejjel 1kor arra ebredtem h dorok villamlik, azt hitytam le fog szakadni az eg.

Vasarnap megint 7.20kor keltem. Ejjel meg johetett par ember mivel ismeretlen arcok voltak a szobaban. Mint kiderult megjottek az amcsi es kanadai staff tagok nagyresze. Annyi cuccot hoztak h az vmi hihetetlen, nekem osszesen nincsen annyi otthon,  miunt nekik itt. Jah es termeszetesen mindenki kocsival.
Ma sem volt semmi program nagyon. Majd f;l4re megyek meetingre. Kiscsoportos foglalkozas lesz a Will-el. O segit beilleszkedni, meg dumal velunk, ha baj van lehet kerdezni stb.
Szerintem ma korai lefekves lesz, mivel holnap mar 6/15kor kelni fogok.

1 megjegyzés: