2010. május 29., szombat

Ma mentem fel Pestre Preparation Dayre (orientáció). Ez kötelező minden résztvevőnek.
Amilyen az én szerencsém karambol volt Százhalombatta előt, így mehettünk vissza Ercsiig  az autópálya felhajtás miatt. Elvileg a busz 9.50re ért volna a Budafoki leszállóhelyhez, e helyett 10.30kor száltam le, és nekem elvileg 45re kellett volna a Műegyetemhez érnem. Gergőnek ment is az sms hogy késni fogok, de szerencsére a 30 perces séta meg lett 15 alatt, így oda értem időre :)

Az orientáción visszakaptam az útlevelemet, benne a szép színes amcsi vízummal, és mellékelve a munkavállalási engedélyemet.
Sok nagyon hasznosdolgot elmondtak.
Pl: melyik bőröndbe mit rakj, milyen iratokat vigyél ki, mi van a reptéren, táborba jutásról esett pár mondat, tábori élet, 


1 bődönddel ajánlatos kimenni , max 20/23 kg lehet + 8 kg kézipoggyász

Kézipoggyászba megy:

  • toll
  • repülőjegy
  • táborba jutási terv
  • szemüveg
  • pénz / bankkártya
  • iratok
  • meleg ruha (mivel a repcsin klíma van)
  • 1 váltás ruha
  • fényképezőgép
  • telefon
  • + egyéb elektronikai eszközök


Pipere cuccok kézi poggyászba :

  • zsepi
  • ajakir
  • tusfürdő
  • kézkrém
  • fogkrém
  • fogkefe



Nagytáskába megy:

  • repülőjegy
  • táborba jutási terv
  • fürdőruha
  • (pirospaprika, képeslap, zászló, könyv...)
  • alap gyógyszerek (láz,  fejfájás, torokfájás)
  • pizsoma
  • 2 db törölköző
  • 3 váltás normál nyári ruha
  • 7 váltás munka ruha (zárt cipő, hosszú nadrág)
  • 10 zokni + 10 fehérnemű
  • hálózsák !!!!
  • elemlámpa
  • papucs
  • konnektor átalakító
  • vízálló dzseki
  • elemlámpa



Pipere cuccok nagy táskába:

  • tusfürdő
  • sampon
  • fogkrém
  • körömolló
  • sebtapasz
  • naptej
  • borotva
  • fésű
  • fülpiszkáló
  • arckrém
  • frissitő kendők
  • dezodor



Mi nem kell:

  • személyi igazolvány
  • lakcím kártya
  • tb kártya
  • gázspré
  • esernyő
  • laptop
  • epilátor
  • hajszárító
  • whiskey :D
  • vasaló
  • mosópor
  • Háború és béke össze kötete :D


Iratok amik kellenek:

  • útlevél
  • munkavállalási engedély
  • medical form
  • erkölcsi bizonyítvány
  • biztosítási kártya
  • nemzetközi jogosítvány 



Megmondtá h min 3 órával kint kell lenni a reptéren, hát nálam ez nem lesz probléma mivel hajnali 1re már kint leszek.

Kaptunk egy piros karszallagot, ezt majd felrakom az utazás reggelén, így a többi CL-es megtalál a reptéren :D
+ kaptunk egy  telefonkártyát amivel 5 percet tudunk beszélni :)

Már csak 18 nap és kint vagyok :D Igaz addig még 4 vizsgán túl kell lennem :S

7 megjegyzés:

  1. :)
    szia, de jo neked, biztos nagy elmeny lesz. foglak majd olvasni
    megkerdezhetem, hogy ennyi piperedolgot azert viszel, mert nem lesz megerkezes utan lehetoseged bevasarolni?
    fajdalomcsillapitot tegyel a kezipoggyaszba is, ne csak a borondbe. meg rosszullet elleni gyogyit is.
    kezipoggyaszba en egy pici szappant tennek, helytakarekosabb, konnyebb es ellatja ugyanazt a feladatot, mint a tusfurdo.
    memoriakartya legyen a gepben :))
    sok sikert az utadhoz

    VálaszTörlés
  2. szia.
    nem tudom még h a táborból h fogok írni, mivel nem lehet laptopot kivinni, és 9 gépre lesz 180-200 staff :S de azért majd megpróbálok írni.

    öhmm.. lesz lehetőségem kint vásárolni, de hogy ha befér akkor elviszem az itthonit így kevesebbet kell kööltenem kint. ha meg nem férnek be akkor marad a vásárlás. a szappan tényleg jó ötlet, fel is írom!!
    van memória kártyám, csak 1 GBos, és az meg fog telleni nagyon hamar. most azon dilemmázok h vegyek e nagyobbat, vagy majd kint megkérek mindig vkit h írja ki nekem cdre.

    köszi :) remélem minden rendben lesz az úttal

    VálaszTörlés
  3. erdekes, hogy nem szabad laptopot vinni. korabban olvastam sracok blogjat, ok is taborban voltak, es nekik volt laptop. de biztos masok a szabalyok mindenhol. eleg nehez lesz irni, pedig mar nagyon beleeltem magam az elmenybeszamoloba:) CDre kiiras mindenkepp jo otlet, amennyire fenykepmanias vagyok en egybol kettore irnam, nehogy az egyik elkopjon ;)
    esetleg egy memoriakulcsot lehetne venni es arra toltogetni ra, de hat 3 honap hosszu ido... sok fenykep... mert ugye sok fenykep lesz? :))

    VálaszTörlés
  4. én is olvastam h tök sok táborba lehet vinni, de ahová én megyek azért nem lehet mivel nem lehetne elzárni sehová, így nem vállalnak érte felelőséget. meg talán azért sem h nehogy vki a gép előtt ragadjon és ne ismerkedjen.
    ha nem jön össze a blogírás, akkor írom füzetbe és majd utólag publikálok mindet :)

    igen sok fénykép lesz!!! sztem marad a cdre írás, biztos lesz amcsi akinek lesz kint gépe majd megkérem őket h írják ki nekem. vagy ha ők sem akkor be vmilyen boltba és ott tuti kirják pár dollárért!

    VálaszTörlés
  5. A nemzetkozi jogositvany melle vigyel magyar jogositvanyt is ha van.

    VálaszTörlés