2010. május 1., szombat

Április 15én jött egy mail a tábortól, amit ígértek. Hát ebben még több nyomtatvány volt. Mikor milyen oltást kaptam, biztosítási papírok, jogosítvány, orvosi alkalmassági stb... Ezt mind június 1ig kell elküldenem nekik. Összesen csak 2 nyomtatványt postán, a többit online.

Múlthéten hét elején kaptam egy mailt a CLtől hogy mindenkinek jóváírtak minden pénzt, hát nekem nem (nem is én lettem volna ha nincsen probléma). Alexal beszéltem és mondta, hogy valamiért sztornozva lett a befizetett 395 euróm. Hát azt hittem szívbajt kapok a buszon, hogy hová is tűnt a pénzem. De szerencsére 1 órás nyomozás után meg lett. :D Így mire haza értem már jóvá is lett írva.

A hét nagy eseménye a vízum interjú volt :D
Reggel a 6os busszal mentem Pestre és már 8kor a követség előtt voltam.
Nem tudom mit izgultam annyit előtte, konzulra is azt hittem hogy valami szigorú vki, de nem. Odamentem és nem ám hogy good morning vagy vmi hanem helló (de tökre jókedvűne ) :) kb 2-3 percet ha ott voltam, és annyit kérdezett h hová megyek a nyáron, miért, hová járok sulibam és hogy voltam e má afrikában , és a végén h have a nice summer in the usa :)

Hát nagy kő esett le a szivemről, hogy meg van a vízum. Majd 29én mikor megyek prep dayre akkor megyek a vízumért is :D

Tegnap írt a CL mailt, hogy 7-10 nap és elküldik mindenkinek a repjegyét az az utazási tervet. Hát kíváncsian várom :D

még 46 nap!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Sok sikert a nyárhoz! Én is idén megyek először a Campleaders-el! Camp Mitton-ban leszek Boston-tól 1,5 órára. Szintén blogolok, ha van kedved nézd meg: http://cinkamenniamerika.blogspot.com

    VálaszTörlés