2010. április 6., kedd

15én este jött egy email a táboromtól. A pasaS válaszolt az összes feltett kérdésemre :D És mellékelten megküldte a szerződésem, és írt még különböző dolgokról. A szerződést alaírtam és másnap már postára is adtam. Nem hittem volna hogy postázni kell, általában a táborok emailben kérik. Írta,hogy majd április 15én küld még 1 emailt, abban lesz infó a vezetésről, munkáról, miket ajánlatos vinni stb.
Nem tudom hogy írtam e már , de találam egy csajt és ő is velem lesz :D Őt is takarítónak vették fel.
Múlthéten kaptam a CLtől egy emailt a vízum ügyintézéssel kapcsolatban. Kitöltöttem a nyomtatványt és visszaküldtem nekik. Beérkezési sorrend alapján hívnak majd be interjúra. Még be kell fizetnem az MKB-ban a vízum  díját, és csináltatnom kell 5x5ös igazolványképet magamról. Kíváncsi vagyok mikorra kapok időpontot :)
lehet elmegyek a héten megcsináltatni a nemzetközi jogsit is, jobb előbb mint később.
És már csak 71 nap és irány AMERIKA :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése