2010. március 14., vasárnap

Hétfőn befizettem a 395 eurót, így a pénzügyek nagy része letudva. Majd még kell pénz a vízumra, nemzetközi jogsira és talán még megcsináltatom a  nemzetközi jogsit is.
A héten valamelyik nap írt a táborból az egyik főnök. :)

I wanted to say how excited we are that you will be a part of our 2010 Camp Echo Lake staff.

És még ki kellett töltenem online pár nyomtatvány és ennyi. Jah és írta,hogy ha bármilyen kérdésem van akkor írjak neki nyugodtan.  Szóval írtam is neki egy szép emailt :D Végül is ő mondta hogy kérdezhetek ::P

Pénteken meg adtam a CLnek hogy mikor akarok haza jönni. Szóval augusztus 28 +-3nap.
Már kinéztem pár utazást a gotobus.com (katt rá)  oldalon, azokat szeretném megvalósítani főleg, de ha más valaki másfelé hív a keleti parton akkor velük tartok. Nem zárkózok el senkitől.
Szóval a tervem:  (katt a névre és bejön a leírás)

New York City - Washington DC - Philadelphia  2 nap 
$126 v $76 v $50 (egyedül v ketten v hárman)

New York City - Philadelphia - Tensessee   4 nap
$326 v $176 v $117

New York City - Boston - Rhode Island  2 nap
$158 v $108 v $72

+ 3,5 nap NYC-ben
         3 napos buszos körbenézés $64 +
          Sorozatok és filmek forgatási helyszínei  $38



A több napos utazások úgy érnék meg ha legalább 1 ember jönne velem, mivel akkor fele annyi lenne, de ha már 3an mennénk akkor még olcsóbb lenne.

Gondolkodtam a szálláson is. És most mondok egy merészet. :D Mivel mióta haza jöttem angliából mindenki azzal jön hozzám, hogy mennyire bátor vagyok stb , és persze mivel érdekel ez a dolog, ezért lehet hogy a NYC-i éjszakáimat CouchSurfinggel (kanapészörfölés) oldom meg.
Hogy mi is ez??

www.couchsurfing.com  (katt rá)    elmész Üzbegisztánba és egy-két héttel előtte írsz Abdul Rajimnak, hogy hé te Abdul pont abban a városban leszek két hét múlva ahol te laksz. Nem szállhatnék meg nálad? Erre Abdul ha az adatlapod alapján jófejnek tart akkor azt írja vissza, hogy Persze Jóska Pista gyerre csak arra az egy-két napra aludhatsz a kanapémon :D nagyjából ennyi. Aztán ha Abdul is utazik és pont a te városodba akkor aztán ö száll meg nálad :)

Szóval ez több szempontból is jó.

  •  nem kell fizetni a szállásért 20-25-..... dollárt
  • megismersz más embert
  • és ő körben tud vezetni  a városban, sokkal jobban meg lehet ugy ismerni egy új helyet hogy egy helyi vezet körbe.

Jah és persze biztonságos dolog ez, mivel lehet látni az emberek értékelését, és csak akkor mennék valakihez ha csupa +++ visszajelzése van. Jah és persze csak is csajhoz :D

3 megjegyzés:

  1. Szia Gabi,
    a sajat blogomon keresztul ratalaltam a tiedre is:)) Tok jo h. jossz ki,ez a camp dolog nagyon jo,en csupam jot hallottam rola,lehet jovore en is megpalyazom:))
    Bevallalos csajszi vagy te is:)) errol a kanapen alvasrol mar hallottam de nem tudtam h. honlapja is van,koszi h. megosztottad velunk:))
    Sztem igenybe is veszem hamarosan:))
    Ha NY fele jarsz szolj:))

    VálaszTörlés
  2. Szíja,

    Most vettem csak észre a kommented (vmiért nem kaptam mailt róla :@)
    Már elég sokan mondták h bevállalós bátor vagyok, de hát ilyennek is kelle lenni fiatalon :) Már nagyon kíváncsi vok h milyen lesz kint, remélem szuper!! Hát szerintem te is próbáld meg ezt jövőre, veszteni valód nincsen :)
    Persze majd szólok ha NYban járok, tábor után tuti ott szeretnék eltölteni pár napot.

    VálaszTörlés
  3. A nemzetkozi jogsit felesleges kivaltani, csak penz kidobas. Itt senki nem tud vele mit kezdeni. Az itt tartozkodasod idejere tokeletesen megfelel a magyar jogsi.

    VálaszTörlés