2010. május 16., vasárnap

Május 3án postáztam a kitöltött nyomtatványokat a tábornak. Hát eddig még nem jelent meg a beérkezett papírok között, pedig azt mondták a postán, hogy 5-8 nap alatt odaér :) 
Nagyon bízok benne, hogy megkapják időben. Ma írtam is a John-nak hogy mi a helyzet, megkapták e. 
Tegnapi nap folyamán megkaptam a repülési tervem:

Origin : BUDAPEST (BUD) leaving at 17/06/10 at 07:00 
Going Via : MUC (MUNICH) on flight number () 
Destination : NEW YORK (EWR) arriving on 17/06/10 at 12:35

Szóval már hajnali 4-5re  fel kell érnem. Már néztem is magamnak vonatot, ami előző nap 22.30kor indul a városból és hajnali 1re ér fel a reptérre. Így csak 3-4 órát kell várakoznom. 
És amint látjátok én nem a JFK-re érkezek hanem a Newark Liberty International Airport.
A két reptér 60 km-re van egymástól.
Akikkel eddig beszéltem magyarok és ua a táborba mennek ahová én mindeki a JFK-n fog leszállni, és nem is reggel 7kor jönnek hanem később... érdekes....







A reptérről még el kell jutnom a szállásra ami a central park mellett van. Itt részletesen leírták, hogy mire szálljak fel és hogy jutok el oda. :)






Annyiból jó hogy egyedül megyek, hogy lesz időm a szállás megtalálása után csavarogni a környéken :)




Másnap pedig pedig el kell jutni a Columbia University-ig, mivel itt fog fel venni a tábor busza délután 1kor. De már most rájöttem, hogy mennyire lusták az amerikaiak. Google mapsban megnéztem 1,3 kmre van az egyetem a szállástól, de mi azért menjünk metróval vagy taxival oda. Hát szerintem én sétálni fogok. Az abszolút nem nagy távolság. :)


Közben neten utána kerestem és Lufthansaval fogok repülni :) Az ősszesen 11 óra 35 perc lesz. A repjegy ára meg hát k.baszott sok , még jó hogy nem nekem kellett kifiztnem az egészet. 

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én is tegnap kaptam meg a repülési tervem. :) Remélem hamarosan a repjegyet is küldik. Én Alitalia-val utazom majd. 7:15-kor indul a gép, szval 1/2 5-re nekem is kint kéne majd lenni. Viszont kicsit könnyebb helyzetben vagyok, nagyimnál megszállok előző este Bp-en. A helyünket, hogy hova szeretnénk ülni, azt ott tudjuk majd lefoglalni vagy valahol neten?

    VálaszTörlés
  2. Szíja,
    Ez tök jó akkor :)
    Hát szerintem ha megkaptuk a jegyet azon lesz vmilyen azonosító szám (talán booking number??) és azzal be tudsz jelentkezni a légitársaság oldalára és ott meg lehet majd nézni hogy tudsz e széket foglalni. Ha ott nem akkor majd csak a reptéren :)
    Szerinted hová érdemes ülni,? Ablak mellé vagy folyosóra?

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez a géptől függ. Valamelyik gépnél 3+3+3 arányban van elosztva egy sor, amivel én megyek ott viszont 2+4+2. Én szeretek ablak mellett ülni, habár Izrael-be csak 3 óra volt az út nem pedig 10. Jó lenne abból a 10-ből legalább 5-öt aludni. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Gabi!
    Én pont ugyan ezzel a géppel jöttem ki az USA-ba április 27-én.Budapesttől Münchenig Lufthansa,Münchentől Newarkig Continental Airlines és Lufthansa corporation lesz.De Continentalos géppel fogsz jönni.Én teljesen meg voltam velük elégedve.2-3-2-es ülések vannak.A müncheni reptéren bőven elég lesz az 1 óra az átszállásra,és 35 perc alatt megoldottam.Newark pedig azért jobb,mert kevesebben jönnek ide,mint JFK-re.Sok sikert.Mire te kijössz,én addigra hazaérek.De amint tudok jövök vissza...:)

    VálaszTörlés