2010. május 23., vasárnap

Meg van a repjegyem :D De nem volt egyszerű eset :D
Tegnap írtam az Izának hogy mikor küldik el a jegyem, erre visszaírta h már elküldték 19én . Én meg csak lestem hogy akkor hol is van.
Gyorsan megnézni még egyszer a beérkezőben, spamban és a kukában de sehol nem találtam. Aztán gondoltam beírok a keresőbe pár kulcsszót hátha úgy megtalálja, meg is lett. A kukában volt egy teljesen fura emailcímről jött. Szerintem ezért is töröltem ki lendületből.

Ez a végleges terv:


Budapest- München:



München- New York:



New York - Düsseldorf:


Düsseldorf - Budapest:

                                                    

4 megjegyzés:

  1. Couchsurfing-en te mennyit írsz nekik? Csak annyit, h hello xyz vagyok és x időben el tudnál-e szállásolni?

    VálaszTörlés
  2. Szíja!
    Ez a sablon szövegem, ebben írom át a nevet meg a helyet, jah meg hogy hány napot szeretnék náluk aludni:

    Hi XY,

    My name is Gabriella, and Im from Hungary :) In the summer I will work in a summer camp, in Warresburg. After the camp I have 15 days to travel. ( I know its very early, but I dont know when I have to start to find a couch.)

    I saw a map and a brochure about Albany and its looks very good, and I would like to stay in Albany for 2 nights. I will be very happy if you can host me and show me around the town. In the other way I will cook you some hungarian food , just if you want to try something new.

    Gabriella

    VálaszTörlés
  3. Tapasztalatbol tudom, hogy a megadott ules nem mindig egyezik a tenyleges helyjel. Ha van preferenciad, akkor ha lehet koran jelezd a beszallas elott a kapunal es lehet, hogy attesznek a neked jobb ulesre. Arra figyelj, ha lehet ne rakjanak be az 5os ulessor kozepere, kenyelmetlen nagyon mikor mozogni szeretnel.
    Jo utat.

    VálaszTörlés
  4. Igen, az enyém is vmi hasonló.
    Tudom, h még korai, de inkább elkezdek most keresgélni, biztos ami biztos. :)

    VálaszTörlés