2010. július 20., kedd

Szombaton sikerult nagyon koran felkelni, mivel parents day volt. Igy hajnali 5kor kezdtuk a munkat. :S Hat nem volt egy kellemes elmeny felkelni de sikerult. Az egesz nap nem volt olyen veszesen szornyu, mivel en szerencsere a mosodara kerultem megint. Igy elmondhatom h egesz heten mosni voltam, ilyen sem volt meg.
Osszesen kb 2000 szulo es rokon volt itt, szoval tomve volt rendesen a tabor.
A munkaval olyen 4 korul vegeztunk, mivel 3re mentunk healt centert takaritani.
Este meg a Gabival kimentunk az Ashesbe kicsit bulkizni ews karaokezni :) Derrekkel megint sikerult osszehozni egy triot :) Jah es megint nagyon olcson 0 dollarbol kijottem, mivel meghivtak mindig mindenre. ELoszor valamilyen ananaszos kevert vmit ittunk ez elegge finom volt. Az ara is az lehetett.
Mivel be kellett chekkolni igy csak fel 1ig maradtunk partizni.
Masnap ugy terveztem h bemegyek olyan 9 korul a kajamert, de nem tudtam felkelni ra. Igy csak ebedelni mentunk le. Mivel elozo nap parents day volt igy a gyerekek szulei minden fele finomet hoztak, de mivel ok azt nem tarthatjak meg igy megkaptuk mi :D
Hat az okos magyar szepen elrakta a 3 csomag edesseget es majd hazaviszi az otthoniaknak :D Hat mar eleg sok osszejott, hala annak h a konyharol is hozhatunk el minden felet :)
Ebed utan elsetaltunk a varos masik felere. Mint kiderult 2 folyo megy keresztul a varoson, igy megneztuk azt. Mivel nagyon jo ido volt igy bele is mentunk, igaz csak leultunk a kovekre, furdes nem volt.
Mivel faradt voltam ezert este nem akartam kimenni a Gabiekkal megint. De mivel olyan 9 korul mar fel is ebredtem ezert elmentem osszeszedni a sracokat h hatha eljonnek velem a Roxba. Mivel pont raertek eljottek velem :)
Egesz jol elnetezgettunk, esz csak olyen fel 12 korul mentunk vissza a bunkba. Aztan a Gabi is visszajott olyan 1korul, es persze a sracok is jottek vele, igy kb hajnali 2ig beszelgettunk. Hat nagyon jo volt masnap reggel 4 ora alvas utan dolgozni menni.
De szerencsere nem volt a Missy (szabadnapja volt) igy nem volt veszes a munka.,
Hetfoi nap fenypontja a kedves kis Zach lecseszese volt. Nasgyon megerdemelte, mivel csak 1.5 orat kesett a munkabol. (itt lakik a varosban mx 5 perc kocsivasl ....) Szoval a Bill nagyon kiosztotta, egesz nap felmosnia es soprogetnie kellett. Semmi eletkedv nem volt az arcan egesz nap.
De megerdemelte, mivel elozo nap kocsog modon szegeny Kylet-t bantotta. :S  Egy tenisz labdaval heccbol jol megdobalta. Tudom jol h nem sok kozom van hozza de tuti nyakon vagtam volna, vagy minimum egy kancso viz ment volna a nyakaba (legjobban azert idegesitett mivel unokatestverek, es igy bantja a kicsit :S  )

Ma megint mosodan voltam, egesz jol tellett a nap. A nap fenypontja a delutani eso volt. Eppen vegeztunk a munkaval fel3kor, es indultunk a konyhaza a sracokat megkerdezni h miko9r vegeznek mikor leszakadt az eg. De 4ig megallas nelkul esett. A konyha elott mar akkora viz volt h az vmi hihetetlen. Mivel beszorultunk a konyhaza igy megkerdeztuk a Jay-t h nem e csinalhatnak gyumolcs salatat. Hat megengedte :) Es meglepo modon meg volt citrom levuk is, pedig azt hittuk nem lesz.
Szegeny amcsi sracokra a szivbajt hoztam mikor a legnagyobb kessel kezdtem el almat  . Mivel kisebbet nem kaptam. Erre az amcsik berohantak es hoztak nekem egy alma hamozot, de az meg eletlen volt, vagy nem tudom. Nem tudtam hasznalni. Mint utobb kideult azt jobbkezesekre szabtak, ezert nem tudtam bal kewzzel hamozni.
Szoval a gyumolcs salataba kerult: banan, alma, eper, narancs, afonya, mez es citrom le.
Nekunk nagyon izlett. Az amcsi konyahsok kozul csak a Jay kostolta meg, a tobbiek annyit mondtak h ez nekik nagyon egeszseges, igy nem esznek belole.
Hat igy tobb jutott nekunk :D
Delutan meg beszelgettem a Kyle-al mondtam neki h van 1 meglepetesunk szamara holnap, erre o teljesen meg volt lepodve h mi is az :D  De megigerte h megkostolja akarmi legyen is az.
Holnap fizetes megint :) Mar alig varom, igaz meg 1 dollart nem koltottem el belole :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése