2010. július 9., péntek

kiborulas

A keddi napom nagyon izgalmasan tellett el. ELoszor is mosodara kjellett mennem a Paulinaval es a Magdaval. Hat a MIssy-t ki is sikerult a Magdanak boritania secperc alatt, mivel szerencsesen osszekeverte 2 bunk ruhazatat. Hat en meg a Missy-t olyan idegesnek nem nagyon lattam, mint ami akkor volt. Segitettem nekikivalogatni a cuccokat, kb fel ora alatt meg is lettunk vele. Ezekutan elhatarozta a Missy h inkabb takaritani fog a Magda, es ha az sem jon ossze neki akkor irany haza.
Mar napok ota kibaszottul meleg van. Alig lehet a mosodan is megmaradni. Elvileg szombattol mar lehules lesz, a;ig varom.

A heten a tobbi napon nem tortent nagyon semmi. MUnka utan mikor tudtunk egybol mentunk a toba furdeni, mivel muszaj volt valahogy lehutteni magunkat.
Tegnap meg a Kyle*al is osszefutottunk a vizben. Hat o egy elegge fura srac. Ha a konyhan talakozunk vele mikor ott vannak az amcsi haverjei akkor teljesen mashogy viselkedik . AKkor neha van olyan erzesem h nem is bir minket. De pl ma is osszefuttottunk vele a sracok hazanal es 1 oran keresztul dumaltunk, minden felerol. Adtam neki ajandekba 75 forintot :D ( 5 ft, 10 ft, 20 ft, 50 ft, 10 filler). Hat nagyon melepodott h o ezt megtarthassa, mivel nem akarta elhinni h komolyan neki adom :) Tok boldogan nezegette a penzeit.
Aztan en meg elkunyeraltam tole a bicikliet ( csak 450 dollarba kerult), mivel mar biciklizni akartam. De mondta h csak akkor adja oda h ha vigyazok ra, termeszetesen vigyaztam ra. Szoval igy tudtam 30 percet tekeregni vele.

Utalom az amcsi szunyogokat, mivel ezek nem csak csipnek hanem marnak :S Megmar es kiharap egy darabot belolem, szoval egybol sebes lesz a helye. Hat a labam mar nagyon szepen  nez ki...

Holnap mar beszelnunk kell a Tyler-el mivel jo lenne ha betudna vinni minket vasarnap a kozeli nagyvasoba (ott dolgozik, a camp utan minden nap) . Mivel akkor ingyen tudnak bemenni :) Majd ha a fiuk nem beszelnek vele akkr maradok en :D

Meg mindig nem tudom mi lesz a program a szabadnapom, de majd elvalik. Elvileg megyunk a sracokkal karaokezni, csak meg ossze kell szednem az Aaront mivel mar 2 napja nem lattam, mindig masfele megyunk igy nincsen sok esely a talira. Meg meg az is elofurdulhat h a konyhas amcsi sracok is jonnek :D  De jo is lenne :P

A heten megint megkaptam a fizetesem. Hat mint ne mondjak nem keresek sokat, sot....
A ki konyhas sracok oraberben kapjak a fizetes (7.25 dollra / ora)  hat mar ertem honnan vanpenzem 15 evesen a legujabb HTC telora :S Nah jo nem leszek irigy.....  Nem tud nekem vki vmilyen munkat itt?? Legyen legalis es huzamosabbidejik tudjam csinalni, jah es persze kapjak vizumot is. KOszi

2 megjegyzés:

  1. de jo is a szabadnap :)

    na a szuntogok miatt nem irigyellek. Az egyetlen jo dolog a sivatagi nyarban, hogy nincsenek szunyogok. Nem lattam szunyogot jopar eve. Nem hianyzik...

    VálaszTörlés
  2. :)

    mar abban is kezdek ketelkedni h ezek szunyogok. inkabb vmi legyekre hasonlitanak, azok marnak inkabb :S

    VálaszTörlés