2010. július 16., péntek

Ohh ujabban ujan szuper bejegyzeseket irtam h az vmi hihetetlen :D Egysezeruen nincsen erom blogolni, kezdek elfaradni a minden napi munkaban.
A heten abszolut nem tortent eddig semmi izgalmas. Egyik nap mar annyira faradt voltam h munka utan es vacsi elott bealudtam az agyamban, es meg vacsi utan is sikerult 2 orat aludni, es teljes meglepetesemre ejjel is teljesen siman aludtam.
Kedden este bowlingozni voltunk a counselorokkal. A tabor igazgato kiberelt egy egesz bowling palyat Lake George-ban, es oda vittek minket, kaptunk kajat es piat is. Ejjel 10tol jatszhattunk fel1ig. Igaz a masnap reggeli felkeles 6kor nem ment vmi konnyen.
A heten vmelyik este elmentunk a Gabival felszedni a fiukat a konyhaban munka utan. Hat nem csak siman felszedtuk oket. Kijott a Kyle es mondta h nincs e kedvunk dodgeball-t (kidobos) jatszani. Hat mivel csak 2-2 ellen jatszottunk igy modositottunk a szabalyokon kicsit. MIvel elvileg ha eltalalunk 1 embert akkor kiesik, hat mi inkabb pontoztuk a dobasokat. Kez 2 pont, hat 5 pont, fenek is 5  stb....
Nagyon jol ereztuk magunkat mind a 4en. EN a a Kyle-al kerultem egy csapatba, a Gabi meg a Lacival volt.
Ezutan fociztunk , hat az mar mas teszta volt :D Fol;eg ugy h nekem nem volt cipom, igy mezitlab kellett rugdalnom a labdat. De ez is jo volt. Foleg miutan majden eltort az ujjam, a Kyle tokre biztatott :D MInt a filmekben mikor buzditja az edzo a jatekosait :D
- Gabby!  meg tudod csinalni, nem faj, ne add fel :D
Es ezt ismetelte par percig tuti :D
Sajnos golt nagyon nem tudtunk rugni, de en kivedtem jo  parat :D Meglatszik a kezilabdas multam :P
Az eddigi 1 honap legkorabbi becsekkolasa is megtortent 9.45 perckor :D

Mivel eddig meg sose irtam semmmit a munka rendemrol akkor most leirom, mi a helyzet a mosodan es a takaritasnal;

Takaritas:
6.06  keles
6.45 golfkocsi elhozatala a laudrybol
6.45- 7.30 office takaritas
7.30-8.00 reggeli
8.00-9.00 public bathroomok es furdohazak takaritasa
9.00-9.30  rechall, a&r , canteen takaritasa
9.30-10.30 lodge takaritas
10.30-11.30 rox takaritas
11.30-12.00 ebed
12.00-12.10 office wck es visitor center takaritas
12.10-13.00 public wck ujra
13.00 - health center takaritasa



folyt kov holnap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése