2010. július 3., szombat

Csutortok este a Gabi szerencsetlenul rosszul lepett le a lepcson, igy a bokaja meghuzodott. Akkor este meg semmi baja nem volt vele, de masnap reggel mar nem tudott raallni.
Csutortok este tuzijatek volt. Ezt sem mondta nekunk senki. Ugy derult ki hogy elhivvtam a Zachet biliardozni, azt mondta h miert nem megyunk inkabb tuzijatekot nezni.
Az egesz fel 10 utan kezdodott es volt vagy fel oras tuti. Nagyon hangos volt, foleg azert mivel a viz es a dombok visszavertek a hangokat.


Nekem meg akkor kezdett el fajni a mutott terdem. :S KOmolyan mondom hogy nagyon ritkan faj, de amilyen szerencses vagyok tudtam h most kell elkezdenie fajni. Olyan erzes mintha a borom hozzaragadt volna a csontomhoz, es feszul :S  Azt hittem hogy elmulik de meg ma (szopmbaton) is faj.
Szoval penteken a Gabival es a Magdaval csinaltunk mindent. MIvel a masik ket csajt berakta a Missy mosodara. Hat szegeny Gabi azert nem tudott nagyon dolgozni mivel fajt a laba, a Magda meg alapbol lassan dolgozik :S  DE szerencsesen kitakaritottunk mar fel 4re mindent.
Reggel sikerult az Aaronnal is beszelni, de meg nem tudta hogy megy e szombat este Saratogaba. Nekem meg nagyon nincsen kedvem egyedul menni. Gabinak nagyon nincsen kedve menni, es azok kozul akik mennek csak az Aaront es az Alekset ismerem. Aznap a Main village hazainak kellett kitakaritani a furdoszobakat. En felajanlottam a csajoknak hogy kitakaritom a fiu reszleget :D
Olyan aranyosak a kisfiuk, mivel mindig miukor meglatnak mindig mondjak hogy " Cleaning lady " :D
Este elvileg lett volna egy megbeszeles a szombati Saratogai kirandulas ugyeben, de nem lett megtartva mivel a megemlekezes nagyon elhuzodott.
Szombaton reggel mar teljesen izgalomban vvoltam mivel tudtam, hogy delutantol day off van :D A nap elegge lassan tellett, foleg ugy hogy a Magdaval kellett takaritanom. Kesz szenvedes volt az egesz :S
Ebednel szerintem erezhjette ezt a Missy mivel odajott hozzam es kerdezte hogy szeretnek e meg vkit magam melle. Igy kivalasztottam meg a Hannah-t is. Igy mar harman voltunk takaritani.
Rox takaritasa kozben odajott mellem egy csaj, es mondta hogy a kanape alol eltunt a laptopja. Nem e lattam -e. Hat mondtam neki hogy nem. Erre o ha meg is latnam es visszakaerulne oda , akkor adna 50 dollart. Csak kicsit gyanusitott meg azzal hogy lenyultam a gepet. :S Nem ertem miert egybol a takaritokat kell meggyanusitani :(
De o is hulye volt tobb okbol:
 el lett mondva h tilos laptopot a taborba hozni, o meg is hozott
 kanape ala rakja egy olyan helyen ahol naponta mininum 150 ember megfordul

Ezekutan mar teljesen tonkre volt teve a napom :(
Delutan munka utan mondtam is a Missznek  hogy mi tortent. Hat o is kivolt akadva nagyon. Mondta hogy o bizik bennem, mivel en dolgozok a legjobban es gondolja hogy nem vagyok olyan hulye h lenyuljak egy laptopot. 
Egybol ment is a telefon a JP-nek (o a Messy felettese), aztan el is rohant hozza. Onnan mentek tovabb eggyel feljebbi emberkehez. Aztan azzal el kellett beszelgetnie a csajnak. Aztan valahogy kimagyarazta magat h op nem is ezt mondta tuti csak en ertettem  felre. Hazt azert van mar egy olyan angol tudasom h megertem mit mondanak nekem .  Tutira nem ertettem felre semmit. De aztan jott vissza a MIssy h a csaj most szarul erzi magat ez miatt, es engem keres hogy bocsanatot kerjen.
Csak ha nem ugy ertette akkor miert is kellett oda jonnie hozzam es nekem mondania?? MIert nem irt ki egy cetlire vmi felhivast h ha latja vki akkor rakja vissza ??
Ahh ertdekes nagyon.
Pont mikor mentunk vissza a Roxbol a hazunkba snack time volt a gyerkocoknek. Es hat mivel a konyhasok a haverjaink igy mi is kaptunk fagyit :)  Fagyizas utan osszefuttottam az Aaronnal is, de meg mindig nem tudta megmondani h megy e este Saratogaba vagy sem.
GYorsan visszamentunk a szallasra es furdoruhat vettunk fel, mivel nagyon meleg volt ma. Igy lementunk a public beach-re :) Most szerencsere volt mar ott lifeguard igy bele mehettunk a vizbe. Nagyon sok ember volt a strandon. A viz kellemesen meleg volt, kb 1 orat uszkaltunk mivel menni kellett vacsorazni.
Vacsi utan roxozas volt megint.
En hulye meg az utolso pillanatban gondoltam meg magam a Saratogas kirandulas miatt :S  Igy mire elkeszultem volna nem lett volna senki aki elvigyen. MIert gondoltam meg magam? MIvel mind 2 ismeros srac mondta h menjek mivel nagy buli lesz. EN meg addig addig vacilaltam ameddig el nem mentek :(  Igy most errol lemaradok sajnos.
De legalabb meg marad az a penzem. :)  DE jovoheten ha menes lesz en leszek az elsok kozott aki feliratkozik. Mivel nem nagyon szeretnek meg egy szabadnapot a taborban tolteni.
Jo most este sem leszunk a taborbnan mivel megyunk paran  (akik mar elmultak 21 evesek ) bulizni :D  Kivancsi vagyok h milyen is lesz. 

Tegnap csak kicsit voltam meglepodve. Van a konyhan egy 16 eves amcsi srac. Mar van autoja, es most vett maganak egy HTC tilt 2-ot, nem keves penzert.
Nagyon tetszik nekem ez a telefon. Lehet hogy ha maradnom kell meg plusszban 2 hetig melozni (plusszban keresek 560 dollart) akkor veszek magamnak egy ilyen telefont. Otthon meg majd kifuggetlenitem.


specifikacio itt!!



Facebookrol idezem:  "hihetelten hogy itt minden 16-17 eves emberke kocsival, jah nem is inkabb terepjaroval jarkal. jah es termeszetesen a legujabb iphone es htc keszulekekkel rohangal. mibol tellik ennyi mindenre ?? teljesen mas itt minden mint otthon. eletfelfogas, stilus, kornyezet. jobb lett volna ide szuletni vagy sem ??"

Kedves olvasoim mit gondoltok errol?

1 megjegyzés:

  1. Hogy mit gondolok erről? Huh. Pár mondatban nehéz lenen megfogalmazni. Egyébként tényleg hihetetlen. Mi is azt hittük, h a főnökség autói sorakoznak, de nem, mert pár counseloré volt, meg a kisegítőké. Teljesen más az élet, itt sokkal nagyobb az egyetemi összetartás is, és amit még megfigyeltem, h mindenki mosolyog, köszön még akkor is ha nem ismernek. Csak pozitív energia mindenhol. Legalábbis eddig ez a tapasztalat. A nagyobb városokban biztos nem így van, de vmi alapnak kell lennie. Lehet, h jó lett volna ide születni.

    VálaszTörlés