2010. július 12., hétfő

2. day off & underages :D

2. day offom-at toltottem el szombat este es vasarnap egesz nap. Szombaton elmentunk megkeresni este a likor shop-ot, mivel akartunk vmit piat venni. Meg is talaltuk eleg konnyen :D 
Mivel meg volt beszelve h a sracokkal kozosen iszunk ezert vmi olyat kellett keresni ami eleg lesz 4-5 embernek.
Aztan beneztunk a gyogyszertarba (mivel itt amcsiban csak ott lehet sort venni :D  )   es vettunk par uveggel. Nem volt annyira draga, 3.99 dollar volt 6 db sor. Aztan visszamentunk a hazunkba es elmentunk vacsizni. Vacsi utan osszeszedtuk a fiukat es olyan 11 korul el is indultuk bulizni :D
Hat eleg jol sikerult a buli, ott mar nem is kellett piara kolteni :)
Mint kiderult az nap az egesz konyha rolam beszelt, mivel a kedves Laci elmondta a Zach-nek h tetszik nekem :D  Hat azt kell mondanom marha jo.
Vasarnap vegre aludhattunk tovabb, mivel csak fel10re mentunk reggelizni. Megint eloadtuk a pizsomaban megyunk kajalni, amcsisan :D  KOnyhas sracok nem szoltak semmit. Kaja utan elmentunk a Roxba es ebedig (1,5 orat) neteztunk es tvztunk. Olyan jo volt vegre lazitani.
Ebednel megint sikerult 1,5 orat eltolteni a konyhaban :) Meg jo h a konyhasok birnak minket, nem tudom kit viseltek volna el ennyi ideig :)  Kaja utan le akartunk fekudni, de jott a Balazs h menjunk be vele a varosba, igy hat bementunk.
Nekem nagyon nem volt szuksegem semmire, de mivel rajzolni akartam azert vettem filctollakat es 100 db kicsike kis papirt :)  Igy mar szep lassan elkezdhetem kidekoralni a szobamat :)
Varosbol visszafele jovet lattuk a TYlert, de nem vett fel minket . Mint utobb kiderult fullon volt a kocsija es igy nem fertunk volna be 3an. Pedig szivessen elultem volna en a platon is :D
Este nagyon nem tortnet semmi. Meg sign in elott elmentunk az Aaronnal es par haverral a strandra furdeni, hat nem maradtunk sokaig mivel 2 idos ember lejott es mutogatott es telefonalt, es mi azt gondoltuk h rendort hivtak (mivel 6 utan tilos furdeni, mi meg 8kor voltunk) es igy inkabb eljottunk.

Ma reggel en mentem a Magdaval takaritani, bealdoztam magam :S  Hat most meglepo modon nem 45 percig takaritotta az emeletet, hanem csak 20. Oszinten szolva nem tudom h hogyan is lett ilyen hamar keszen.
Reggelinel a Missy azzal fogadott h tudja kik is azok a "cute guys"-ok. De tobbet nem mondott. Erre felmentunk a laundry-hoz es tok feltunoen ramnezett a Missy es mondta menjek mar vissza a konyhaba a telefonjaert. Hat en akkor mar tudtam h rolam fognak beszelni, es igazam is lett, a Gabi szerencsere elmondta.
MOndta neki a Missy h konkretan nekem a Zach (17), Jonatan (17), Kyle (15) tetszik, ok igez h nagyon aranyosak es helyesek de illegalis veluk osszejonni (Nem mintha en vmit is szeretnek toluk :D ), de ott van a TYler (19) vele mar nyugodtan jarhatok :D
Szoval a Missy egy nagy kerito :D  Mind ezt abbol kombinalta h irtam a Kyle uzenofalara facebookon, es par kepet is felraktam amiket napkozben csinaltunk :D  Hat komolyan ha az osszes srac akirol kepet rakok fel FB-re tetszene akkor .... aaahh hagyjuk :D
OLyan jot nevettem ezeken :)



Mellekelten itt vannak az emlitett kepek:

 Kyle (15)  , Jonathan testvere


 Kyle (15)  , Jonathan testvere



 Jonathan (17)  , Kyle testvere



 Tyler (19)  , Zach (17)  testverek


Nap vegere ki lett idegelve a MIssy. A Magdanak sikerult neki mar megint. MOst konkretan 20 mp alatt kitakaritott egy bunk-ot, amit alapbol 5 percig tartana. Meg is mondta neki h nagyon valoszinu h ki lesz rugva. Holnap kell beszelnie a JP vel, es akkor elvalik minden.
Este megvartuk munka utan a sracokat. Hat megerte :D Szegeny Zach-et epp a Bill (MIssy  ferje) pufolte. Nagyon durvan verekedtek, de persze csak poenbol. HOlnapra videom is lesz, mivel a JOnatan lefilmezte oket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése