2010. február 14., vasárnap

Kedden este (3/4 7 körül) volt egy nem fogadott hívásom. Először nem tudtam ki az, de aztán megnéztem a kapott névjegykártyákat és az Alex volt. Gyorsan vissza hívtam, vagyis próbáltam, de már nem vette fel.
Másnap délután 1 körül hívott. Elmondta, hogy mit kellene javítani a profilomon :
* hátteremet (előző munkáim) kellett kibővíteni, és átírni a megadott formára
* Skilleket kellett bővíteni
             Azt mondta az Alex, hogy írjak mindenhová 12 sort. Hát nem nagyon jött össze. Mivel nem tudtam mit lehet írni 12 sorban a mosogatásról/vasalásról stb...  Így írtam mindenhová 10 sort és így legalább egységes lett.
* ki kellett választanom a 3 fő munkakört
              - takarítás
              - general kitchen
              - mosoda lett
* ki kellett bővítenem a statementem (fogalmazás)
              - 2000 karakter hosszúra (előtte 1800 volt)
              - kevesebb infó a családomról
              -  tanulmányokról bővebben (bővíteni kellett)
              - nyelvvizsgáról, mondta h írjam bele, hogy nincsen. de több mint 1 évig angliában voltam és jól    megtanultam ott is, szóval nyugodtan hívhatnak a táborok telefonon
              - miért akarok a táborban dolgozni?
              - munka tapasztalat gyerekekkel (bővítenem kellett)
              - utazások
              - szabadidős tevékenysége hobbi (bővítenem kellett)
* küldenem kellett 3 arcképet magamról, mivel amit feltöltöttem először az nem volt éles.

Hát azt mondta, hogy ezt meg lehet csinálni 30 perc alatt. Nekem nem jött össze, csak kicsivel több mint 1 óra alatt. De nem baj.
Szerdán még csak 2 referenciám volt meg. Az egyik az angliai munkám, a második pedig az edzőmtől. A harmadik elvileg egy másik angliai lett volna, de visszaírták h nem fogják kitölteni. Lusta angolok!!!  Így utána kellett néznem, hogy ki tud nekem referenciát adni. Szerencsére volt egy tanár aki szívesen kitöltötte. Sajnos csak péntek este, így még nem tudták bent leellenőrizni. Majd jövőhéten :)
Remélem minél hamarabb látni fogják a profilom a camp-ek.
Hétfőn be kell mennem a suliba hallgatói jogviszonyos papírt kérni, és majd fel is töltöm este.
Egész héten erkölcsi bizonyítvány igénylő lapért rohangáltam, de sehol nem volt (voltam 3 postán is )  :(  Hát jöv. héten újra próbálkozok. Remélem minél előbb sikerül szereznem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése