2010. február 18., csütörtök

Csak egy rövid bejegyzés.
Most nézi át a CL a profilom, mivel a státuszom "booked" lett, és ezután leszek majd "placeable". Már nagyon várom.
Tegnap feltöltötték az Alexék az interjús dolgaimat is, és csupa jót írtak rólam. :D
Az angolomra kaptam egy 'A'-t és egy 'B'-t . Az ' A' a legjobb, a 'B' t nem értem miért kaptam, oda is csupa jó dolog van írva (sztem), annyi volt oda írva h nem kapásból válaszolok a kérdésekre, hanem kell pár másodperc gondolkodási idő. De végül is ez nem baj. :) Más lehet hogy örülne ha 'B't kapna. (most ezt én sem ugy értem h nem vok megelégedve vagy vmi.)
Amúgy írt az Iza, hogy a héten küldenek levelet, amiben lesz egy dvd és egy információs anyag + hogy kell befizetni a pénzt. Majd ha megkaptam azt akkor megírom h konkrétan mi volt benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése