2010. augusztus 16., hétfő

Elerkezett az utolso 2 hetem a taborban. :( tegnap este meg volt a staff zaro party is. Nagyon szerencses voltam mivel nyertem 200 dollart :D utanna pedig sikerult osszeszednem az Aaront is, mivel egesz heten ot kerestem hogy irja ala a polomat. Azt hittem hogy , csak siman alairja, de nem. Kaptam tole egy nagyon szep uzenetet. Olyat amilyenre egyaltalan nem szamitottam, es persze egy puszit. Nagyon fog hianyozni :( mondtam neki hogy ha europaban jar akkor szoljon es osszefutunk valahol.
Ma reggel megint osszefutottam vele, epp endult a buszhoz. Nem gondoltam h elsirom magam, de sikerult. Nem tudom miert, mivel en nem surun sirok bucsuzaskor. Talan azert mivel rajottam h akkor latom utoljara.
Ezek utanj bele se gondolok abba h mi lesz itt majd jovoheten szombaton. I gonna cry ...... :(

Sent from my HTC Tilt™ 2, a Windows® phone from AT&T

1 megjegyzés:

  1. Szia

    valahogy ide keveredtem és végigolvastalak. Nagyon jó lehetett ez a nyár. Régen még "fiatal" koromban én is nézegettem hogy el kéne menni egy táborba de anyagi forrás miatt sztornózva lett sajnos.A facebookon megnézném a képeid de nem tudom mert nincsenek, személyesen meg nem ismerlek :-((

    VálaszTörlés